Anna Serra (El Saló Perruqueria)

Cinquena entrevista de la campanya “La gent de Dalt“, avui us presentem l’entrevista realitzada a Anna Serra, una dona emprenedora i molt alegre que li agrada treure la millor versió de la gent.

No deixa de formar-se mai i això li permet potenciar la imatge de cada client, adaptant-se a cada necessitat, fent que tothom que entri a El Saló passi una estona agradable i quedi satisfet amb els treballs realitzats.

Prefereixo que llegeixis la seva entrevista per conèixer-la més a fons.

Com et descriuries?

Em descric com una persona emprenedora, treballadora, responsable, amb ganes de compartir tots els meus coneixements amb els clients.

En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi?

És la segona vegada que emprenc un negoci, la primera vegada va ser amb una societat que va durar 17 anys, i ara he pres la decisió de fer-ho pel meu compte. Fa un any la persona més important de la meva vida em va empènyer a fer-ho, donant-me tota l’ajuda, els consells  i la confiança que em mancava a mi, i gràcies al meu pare ara estic aquí!

Tornaries a prendre la mateixa decisió?

Si, sense cap dubte.

Perquè a Granollers?

Sóc de Centelles però des del 2000 visc a Granollers, m’agrada tenir el negoci aquí, ja que crec que té un ampli mercat, i es pot créixer més que en un poble. A part visc aquí i m’és molt més còmode!

Comerç de dalt penso que és un molt bon barri, no està lluny del centre, té fàcil accés tant a peu com amb cotxe, i crec que té un comerç de proximitat, ja que som comerços petits però amb una gran dedicació al negoci.

 

Com valores el vincle amb el client?

El vincle amb el client és el més important en qualsevol negoci, el fet de tenir un tracte personalitzat.

Quina reacció et satisfà més dels teus clients?

Que el client quedi content tant pel tracte com pel servei que li fas és el que més em satisfà! Ja que el boca a boca és la millor publicitat.

Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el negoci a ara?

Estic aquí des de el novembre del 2017 no puc opinar de com ha canviat, però estic molt satisfeta amb les accions que es van fent des de el comerç de Dalt.

Quan penses en com et vols mostrar al públic, què t’agradaria que et veiessin de tu?

El que vull que vegi el públic de mi, és que em dedico a potenciar la imatge externa de cada client, adaptant-me a cada necessitat, fent que se sentin a gust a El Saló, que passin una estona agradable, i que quedin satisfets amb els treballs realitzats.

Creus que la “atenció al client” s’ha substituït per les compres online i grans superfícies?

Cada dia s’ha de lluitar més degut a les grans competències online, i les grans superfícies. Però per sort els que tenim un ofici encara no ens poden substituir les mans! El que si és més difícil en tema de vendes, ja que cada dia fem recomanacions de productes explicant com s’apliquen, que porten, com s’apliquen i després molta gent et diu: d’acord però ja ho compraré online que em surt millor de preu.

 

Quins han estat els majors obstacles que has tingut de superar per arribar a consolidar el teu negoci?

Els obstacles a l’hora de consolidar el negoci bàsicament són econòmics, Segueixen faltant ajudes, els impostos se’ns mengen i ser autònom no és gens fàcil.

Què creus que la gent no sap dels comerciants?

La gent no sap dels comerciants que només obrir la porta ja tenim unes despeses fixes tant si entra gent com si no! Que no només treballem quan  estem dins l’horari comercial, que fem formacions per estar al dia de les últimes tendències i novetats, que hi han mesos bons i altres que no tant però que ens esforcem i lluitem dia a dia per donar la millor qualitat i servei!

Què li diries a un nou emprenedor?

A un nou emprenedor li diria que si és la seva il·lusió s’arrisqui! Que no és fàcil! Però que amb constància i sobretot amb esforç es pot aconseguir!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *