Eva Miguel (Eva Durán Moda)

Dissetena entrevista de la campanya “La gent de Dalt“, aquesta vegada entrevistem a Eva Miguel de Eva Durán Moda.

La seva família ha tingut vàries botigues a Barcelona i des de ben petita ella ja ajudava, després de tota la vida al negoci familiar, va decidir obrir el seu negoci propi, en el que en realitat l’apassiona, la moda.

Coneix-la una mica més amb aquesta entrevista.

La gent de Dalt Granollers

Com et descriuries?

Doncs, això ho hauria de respondre una altra persona, jeje, no sigui que em tiri masses flors, però bueno, em considero una persona treballadora i responsable, amb iniciativa, sense por, encara que no sé si això és massa bo. També sóc amable, simpàtica i servicial amb la gent, almenys això diuen.

En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi?

Doncs sempre he treballat al negoci familiar, era una nena quan vaig començar a ajudar a la botiga, sabia que algun dia arribaria el moment de portar jo el negoci, a més m’agradava el món de la moda.

Tornaries a prendre la mateixa decisió?

Si i tant, és el que se fer millor, no he fet altra cosa que ser dependenta i m’agrada.

Perquè Granollers?

Havíem tingut vàries botigues per Barcelona, i vivim a prop de Granollers. M’agradava aquesta ciutat des de sempre, sempre es veu moviment, i quan va arribar el moment volia obrir aquí, per més comoditat a l’estar més a prop de casa.

Perquè a la zona de Comerç de Dalt?

Em vaig enamorar del local i de la situació, a prop del centre però sense l’aglomeració de gent perquè l’article que venc necessita que atenem a la gent, que estiguem per ella, agafem arreglos si fa falta, és una venda molt treballada i entretinguda. A més els lloguers del centre són intocables. Igualment és una zona molt de pas i amb aparcaments i un dia o un altre t’acaben coneixent.

Com valores el vincle amb el client?

És el més important, si el client marxa content tornarà altre cop i a més farà publicitat positiva, la millor publicitat, el boca a boca.

Quina reacció et satisfà més dels teus clients?

Doncs, quan surten, valoren la teva feina i et diuen -Gràcies per ajudar-me, sou molt amables. O et diuen que l’ha enviat una coneguda que va sortir molt contenta. A vegades fins i tot ens donen un petó d’agraïment, i et quedes parada jeje.

Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el teu negoci a ara?

Doncs no ha canviat gaire, obren botigues i tanquen altres, però s’aguanten bastant temps i altres negocis hi són des de que vaig obrir.

Quan penses en com et vols mostrar al públic, que t’agradaria que et veiessin de tu?

 M’agradaria que veiessin que sóc una professional, la serietat i la responsabilitat que ens caracteritza.

Creus que la “atenció al client” s’ha substituït per les compres online i grans superfícies?

En molts productes sí, però en altres com el que jo ofereixo és més complicat, com els vestits de núvia i cerimònia, els agrada emprovar-se diversos a la botiga i escollir. I a molta gent encara els hi agrada passejar i anar de botigues.

Quins han estat els majors obstacles que has tingut de superar per arribar a consolidar el teu negoci?

Primer, necessites fer una bona inversió. I després per mi el pitjor va ser la paperassa, permisos, documentació… i que el local estigues a punt per obrir i l’aprovessin.

Què creus que la gent no sap dels comerciants?

Penso que la majoria no sap la feinada que hi ha quan tanques la porta, les hores que li dediques al teu negoci, a vegades fins et falten hores al dia. És bastant esclavitzant.

Què li diries a un nou emprenedor?

Que el que faci ho faci amb ganes, amb il·lusió i sense mandra, que sigui constant, responsable, i que el que triï per fer al seu negoci que li agradi i entengui una mica del tema

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *