Imma Brihuega de Mima Dolç

Trenta-tresena entrevista de la campanya “La gent de Dalt“, aquesta vegada entrevistem a Imma Brihuega de Mima Dolç.

Una dona que es preocupa pels petits detalls, que intenta esforçar-se per donar el millor d’ella cada dia.

Després de treballar per altres persones, va decidir que ella també podia fer alguna cosa per ella mateixa i encara que els principis són durs, li encanta la seva feina i això es nota quan visites la seva botiga (Mima Dolç).

Coneix-la una mica més amb aquesta entrevista

La gent de dalt mima dolç

Com et descriuries?
Em descriuria com una persona treballadora, que es preocupa pels petits detalls.
Intento sempre valorar el positiu per sobre del negatiu i esforçar-me per donar el
millor de mi cada dia.

En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi?
Vaig decidir obrir el meu propi negoci després de treballar per altres persones durant
molt temps. Vaig decidir que jo també podria fer alguna cosa per mi mateixa, ja que
sempre m’ha agradat el tracte al públic i sempre ho he viscut a casa meva des de
petita.

Tornaries a prendre la mateixa decisió?
Crec que si, perquè ara tinc una feina que m’agrada i amb la que gaudeixo i amb la que
em sento bé amb mi i amb el que ofereixo als meus clients.

Perquè Granollers?
He viscut a Granollers tota la meva vida, a casa meva ja havíem tingut negoci i en tinc
molts bons records. Molts dels meus amics i coneguts d’infantesa, de joventut… Ara
venen a la meva botiga i em fa feliç continuar mantenint-hi la relació i també
amb la gent nova que conec en el meu dia a dia.

Perquè a la zona de Comerç de Dalt?
Aquesta zona per a mi és on he viscut i m’he mogut sempre, hi conec la gent i molts
dels seus comerciants, m’agrada i sempre he pensat que era el millor lloc pel meu
negoci.

Com valores el vincle amb el client?
Crec que és la part més important del negoci. Oferir al client el millor tracte,
interessar-me pels seus gustos i el que necessita, intentar donar-li una atenció
personalitzada i fer que se senti sempre benvingut.

Quina reacció et satisfà més dels teus clients?
Sempre és molt satisfactori quan un client torna i et diu que li ha agradat el teu
producte o el seu somriure quan li has aconseguit portar aquell producte que
demanava i que potser no trobava en un altre lloc.

Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el teu negoci a ara?
En general estic més activa i contenta per la bona feina que intento fer cada dia i això
el meu entorn ho nota. També hi ha dies més bons i més dolents però el negoci m’ha
ajudat a ser més positiva amb ell i amb el meu entorn.

Quan penses en com et vols mostrar al públic, que t’agradaria que et veiessin de tu?
M’agradaria que el meu públic em reconegués principalment pel bon tracte i servei
que sempre intento oferir, l’esforç que dedico per tal que sempre trobin el que
busquen a la meva botiga i la qualitat del meu producte.

Creus que l’ “atenció al client” s’ha substituït per les compres online i grans
superfícies?
Crec que avui en dia hi ha molta gent que s’ha decantat per aquestes opcions sigui perquè ofereixen preus més econòmics o per les seves comoditats d’accés. Tot i això la
meva opinió és que el millor tracte i el més personalitzat sempre s’ofereix al petit
comerç.

Quins han estat els majors obstacles que has tingut de superar per arribar a
consolidar el teu negoci?
Els majors obstacles han estat als inicis, quan vaig arrancar el negoci. Costa que la gent
et conegui i que perdin la por a descobrir noves botigues i negocis. Tot i això no es pot
perdre la il·lusió ni les ganes de continuar fent una bona feina cada dia.

Què creus que la gent no sap dels comerciants?
Crec que a vegades algunes persones, no totes, no són conscients de l’esforç que
suposa tirar endavant un petit comerç, les hores que es dediquen per tal que els
clients puguin trobar allò que necessiten al teu negoci.

Què li diries a un nou emprenedor?
A un nou emprenedor li diria que és important tenir un bon plantejament abans
d’iniciar el negoci, tenir molt clares les idees i no deixar-se intimidar per la possibilitat
que no funcioni. Li diria que intentés mantenir-se positiu i estar sempre cercant
idees de millora per al negoci.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *