Laura Viu (+ Que Sol)

Dinovena entrevista de la campanya «La gent de Dalt«, aquesta vegada entrevistem a Laura Viu de Més Que Sol.

És una dona senzilla i extravertida a la qual li agraden els reptes va arribar a Granollers de casualitat, però després de 15 anys a la ciutat no la canviaria per cap altre, ja que opina que és una zona molt dinàmica i amb gent molt maca.

Ja són molts anys els que porta vinculada al món del sol i l’estètica, el que fa que pugui donar una atenció personalitzada als seus clients.

Coneix-la una mica més amb aquesta entrevista.

La gent de Dalt Laura Viu

Com et descriuries?

Difícil pregunta. Crec que sóc una persona senzilla, extravertida, simpàtica i sense masses complexos. Dels defectes millor no parlar-ne, je, je.

 En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi?

A casa sempre hem tingut negoci, suposo que ho porto a la sang.

 Tornaries a prendre la mateixa decisió?

Sí i no. Probablement sí, perquè en el fons m’agraden els reptes, però sabent el que sé ara, crec que ho faria d’una altra manera.

 Perquè Granollers?

Per casualitat. Jo feia temps que estava vinculada al món del sol i de l’estètica i va sorgir l’oportunitat d’adquirir un negoci que ja estava muntat aquí, a Granollers.

 

 Perquè a la zona de Comerç de Dalt?

Com he dit, no la vaig escollir jo, ella em va escollir a mi. Però estic molt contenta que sigui així, la zona és molt dinàmica i la gent molt maca.

 

 Com valores el vincle amb el client?

En la meva feina, una de les coses més importants és el tracte amb el client i a mi m’encanta. En el petit comerç el que la gent busca, a més d’un bon servei, és el tracte directe i en el nostre cas, la confiança i la discreció.

 Quina reacció et satisfà més dels teus clients?

Quan surten i et diuen que estan contents amb el resultat, però sobretot quan et recomanen, perquè això vol dir que estan realment satisfets.

 Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el teu negoci a ara?

Uf, moltíssim. Jo fa 15 anys que estic a Granollers i he vist com la nostra zona ha anat creixent, s’han obert comerços nous i s’ha dinamitzat molt.

 Quan penses en com et vols mostrar al públic, que t’agradaria que et veiessin de tu? M’agradaria pensar que em veuen com una persona propera, professional i de confiança.

 Creus que la “atenció al client” s’ha substituït per les compres online i grans superfícies?

Tot i que la tendència és aquesta, crec que, almenys en la nostra cultura, el tracte directe encara és molt important. A més, nosaltres oferim un assessorament totalment personalitzat que requereix un estudi previ presencial.

 Quins han estat els majors obstacles que has tingut de superar per arribar a  consolidar el teu  negoci?

Sobretot tota la burocràcia administrativa i les importants despeses que això comporta, però el que m’ha resultat més difícil per a mi, és trobar personal amb interès i ganes de treballar. Formar un bon equip ben cohesionat és potser el repte més gran al que m’he hagut d’enfrontar.

 Què creus que la gent no sap dels comerciants?

Més que no saber, crec que la gent no és conscient de l’esforç que suposa. Ens costa molt posar-nos a la pell de l’altre i tendim a veure només els avantatges aliens, però no els inconvenients.

 

 Què li diries a un nou emprenedor?

Primer ha de tenir molt clar que allò que faci li ha d’agradar, que busqui assessorament i, sobretot, que no tingui pressa que les coses ja es precipiten prou soles.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *