Oriol Adell (Mr Usby Granollers)

Quinzena entrevista de la campanya «La gent de Dalt«, aquesta vegada entrevistem a Oriol Adell de Mr Usby Granollers, un amant de les noves tecnologies, inquiet i amb ganes de solucionar els problemes dels seus clients.

Després de treballar per compte aliena molt de temps, va decidir obrir el seu propi negoci innovador, encantat amb el carrer i els veïns de la zona. Confia que l’atenció personal es molt més eficaç que la telefònica quan es tracta de tecnologia.

Coneix-lo una mica més amb aquesta entrevista.

Com et descriuries?
Inquiet, sempre buscant millores. I un fanàtic de les noves tecnologies.

 

 En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi?
Després de treballar per a diverses empreses, vaig decidir emprendre i provar amb la idea d’un negoci propi, innovador i amb un producte d’ús diari que tots utilitzem i que cada vegada va més a l’alça.

 

 Tornaries a prendre la mateixa decisió?
I tant! No hi ha res que sigui fàcil i si així fos, tothom muntaria negocis. S’ha de treballar molt cada dia. Però val a dir que el tracte amb el client  m’apassiona.

 

 Perquè Granollers?
Trobo que és una localitat que ho té tot: el punt bo d’una ciutat però, a la vegada és acollidora com un poble i això fa que coneguis a la majoria dels clients.

 Perquè a la zona de Comerç de Dalt?
Perquè es un comerç de proximitat, on el veí de tota la vida ve a tu perquè li solucionis un problema.

 

 Com valores el vincle amb el client?
Molt proper, és un client molt fidel. Torna a la botiga perquè sap que hi trobarà assessorament i ajuda.

 

 Quina reacció et satisfà més dels teus clients?
En la línia que comentava abans: quan tornen a comprar o recomanen la botiga a un amic o a un familiar.

 Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el teu negoci a ara?
Canvis en l’entorn, pocs… És una zona bastant comercial on la majoria de botigues porten bastant de temps i les que obren de noves solen assolir una estabilitat.

 Quan penses en com et vols mostrar al públic, que t’agradaria que et veiessin de tu?

La professionalitat amb la qual treballo, demostrant tota la feina que hi ha al darrere, perquè quedi content amb el tracte i el servei rebut.

 Creus que l’ “atenció al client” s’ha substituït per les compres online i grans superfícies?
Una part sí, però  el client que vol que li configuris el terminal o simplement que no vol que l’atenció sigui telefònica, ve a la botiga perquè li agrada el tracte directe amb les persones que l’atenen.

 Quins han estat els majors obstacles que has hagut de superar per arribar a  consolidar el teu  negoci?

La gran quantitat de burocràcia, documentació, permisos i  temps que has d’esperar per a obrir un negoci. El fet de ser un món nou que desconeixes i et sembla que tot sigui molt complicat.

 

 Què creus que la gent no sap dels comerciants?

Tota la feina que hi ha darrere el taulell, com la compra de l’estoc, la creació d’ofertes, estar en constant recerca de millores, etc.

 

 Què li diries a un nou emprenedor?

Que cal mirar endavant. Si es tenen les idees clares, s’ha d’aprofitar l’oportunitat que es presenta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *