Pablo Rodríguez de Xavisan Granollers

Vint-i-cinquena entrevista de la campanya “La gent de Dalt”, aquesta vegada entrevistem a Pablo Rodríguez de Xavisan.

Un home que tenia el desig d’iniciar amb un negoci propi i amb 27 anys va comencar a treballar com a autònom.

Des que treballa per compte propi té menys temps per als amics i familiars, però també ens explica que la seva vida ha millorat des que va iniciar l’aventura amb el Frankfurt.

Coneix-lo una mica més amb aquesta entrevista.

Entrevista Xavisan de Granollers

Com et descriuries?

Em considero una persona treballadora i decidida a oferir el millor de mi en tots els aspectes de la meva vida.

En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi?

Des dels 27 anys vaig començar a treballar com a autònom i amb el desig de poder iniciar el meu propi negoci.

Tornaries a prendre la mateixa decisió?

Sí, sense cap dubte.

Perquè Granollers?

M’estimo la ciutat i no tenia una altra idea que no fos obrir el meu negoci a Granollers.

Perquè a la zona de Comerç de Dalt?

Quan vaig agafar el Xavisan, el local ja hi era aquí. De totes maneres, la zona del Comerç de Dalt ha experimentat un creixement destacat i amb molta activitat a la ciutat.

Com valores el vincle amb el client?

El client és el més important per a tot negoci. Al Xavisan sempre intentem oferir el millor servei possible per als nostres clients i que aquests se sentin com si fossin a casa.

Quina reacció et satisfà més dels teus clients?

M’encanta que els clients quan marxin ens felicitin pel servei i que ens diguin que han gaudit de l’àpat.

Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el teu negoci a ara?

La feina em treu temps que de gust passaria amb els meus, però la meva vida ha millorat molt des que vaig iniciar l’aventura amb el Xavisan.

Quan penses en com et vols mostrar al públic, que t’agradaria que et veiessin de tu?

Una persona senzilla, oberta i que intenta sempre oferir el millor de si mateix.

Creus que l'»atenció al client» s’ha substituït per les compres online i grans superfícies?

S’ha perdut el tracte amb el client amb els negocis en línia i les grans superfícies. A més a més, moltes botigues de tota la vida han hagut de tancar per la força de grans empreses multinacionals.

Quins han estat els majors obstacles que has tingut de superar per arribar a consolidar el teu negoci?

Els anys més forts de la crisi econòmica van tenir un impacte important negatiu al negoci. També destacaria les obres del Carrer Girona; es va notar el poc trànsit de persones.

Què creus que la gent no sap dels comerciants?

En ocasions potser el públic no és del tot conscient de tota la feina i esforç que es fa per tal d’oferir el millor servei possible.

Què li diries a un nou emprenedor?

Que no es faci enrere i que si té una il·lusió, que lluiti per ella.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *