Sara Espinosa (Ginellers Institut Mèdic)

Onzena entrevista de la campanya «La gent de Dalt«, aquesta vegada entrevistem a Sara Espinosa de Ginellers Institut Mèdic, una dona amb empatia, que sap gaudir de la seva feina i vocació. Va obrir el seu propi centre mèdic amb diversos socis, amb dos d’ells ja treballaven junts i va sorgir la idea de muntar un centre propi, per sortir de la rutina i donar un servei de més qualitat i proximitat a la zona del Vallès Oriental.

Després de dos anys, malgrat els primers moments, que sempre costen més, està molt contenta pel vincle que ha creat amb els seus clients i el seu agraïment en rebre els serveis del centre, que és la millor recompensa del seu treball.

Coneix-la una mica més amb aquesta entrevista.

Com et descriuries?

És difícil descriure’s un mateix, però em considero una persona amb empatia, amable, respectuosa i responsable. I que sé gaudir de la meva feina, que és la meva vocació.

 

 En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi? 

Doncs la veritat és que mai m’ho hagués plantejat, de fet va sorgir com una idea una mica de broma quan compartia feina amb dos dels que ara són els meus socis pensant en el que ens agradaria fer si treballéssim a un centre nostre propi, amb ganes de sortir de la rutina, innovar i donar un millor servei, amb més qualitat i d’això ja fa uns 2 anys. Com a professionals ens faltava un lloc a on donar el tracte que a nosaltres ens agrada, un servei de qualitat i proximitat.

 

 Tornaries a prendre la mateixa decisió? 

Sense dubtar-ho ni un moment!

 

Perquè Granollers?

Nosaltres venim de treballar molts anys a un centre ginecològic de referència del Maresme. A Mataró, hi ha centres ginecològics i mèdics que estan molt bé amb bons equips, i en comparació ens semblava que a Granollers la gent que volia una mica d’innovació, marxaven a Barcelona. Així que calia aprofitar l’equip que tenim, un equip ginecològic complet, dels que la majoria són professionals de l’Hospital Vall d’Hebron per intentar aconseguir que la gent no marxés de la zona. I de mica en mica ho anem aconseguint.

 

 Perquè a la zona de Comerç de Dalt? 

Perquè l’ambient comercial d’aquesta zona ens agradava, és cèntric i finalment la casa (modernista) a on ens vam instal·lar, ens va acabar d’enamorar del tot.

 Com valores el vincle amb el client?

En el nostre cas és bàsic. La cura de la salut requereix molta confiança i això va íntimament lligat amb el vincle que crees.

 Quina reacció et satisfà més dels teus clients? 

Que surtin contents després de la seva visita amb els nostres professionals, tot i les seves preocupacions, poder aconseguir la seva tranquil·litat és la millor recompensa, i que t’agraeixen el tracte tan humà i proper que es troba des de recepció fins a qualsevol professional que visiti aquí. Vigilem molt que els professionals que entrin estiguin còmodes perquè això acaba afectant amb el tracte als pacients. Per nosaltres treballar amb amor i vocació és una condició indispensable.

 

 Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el teu negoci a ara? 

Molt! No paro. No tinc temps per a res. I haig de vigilar perquè les poques hores que tinc de descans, segueixo pensant en canvis que es podrien fer a la feina, sempre estem pensant en millorar la qualitat del nostre servei.

 

 Quan penses en com et vols mostrar al públic, que t’agradaria que et veiessin de tu?

Doncs voldria que veiessin una persona amb la qual tenir total confiança i resolutiva amb els seus problemas

Creus que la “atenció al client” s’ha substituït per les compres online i grans superfícies?

En el nostre cas no, encara que ja es fan visites mèdiques online i de molt bona qualitat, però encara per a molta gent i per múltiples patologies és imprescindible venir a veure al metge presencialment, i els grans hospitals tampoc no és el que busca la gent per a molèsties o revisions quotidianes, ja que la proximitat no és la mateixa.

 

 Quins han estat els majors obstacles que has tingut de superar per arribar a  consolidar el teu negoci?

El primer any és molt dur, el nostre negoci es basa en la confiança i fins que no ens ha començat a conèixer la gent i ens han anat recomanant han passat setmanes. Sort que alguns dels nostres professionals ja eren coneguts a la zona i el seu nom ha estat un reclam per molta gent. A part dels obstacles econòmics, és clar, que són moltíssims.

 Què creus que la gent no sap dels comerciants?

Que darrere hi ha molta feina i molts mals de cap.

 Què li diries a un nou emprenedor? 

Que s’estrenyi el cinturó que venen corbes, però que amb ganes, il·lusió i molta feina, s’aconsegueix.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *