Sonia Vázquez (El Salón Estilistes)

Tretzena entrevista de la campanya «La gent de Dalt«, aquesta vegada entrevistem a Sonia Vázquez del El Salón Estilistes, una dona positiva i creativa, que viu el present i li encanta la seva feina.

Sempre buscant nous reptes i noves tendències per oferir el millor servei als seus clients.

Coneix-la una mica més amb aquesta entrevista.

Com et descriuries?

Sóc una persona que sempre em marco reptes, m’encanta descobrir coses noves, llocs diferents, activitats… sóc positiva i creativa, m’encanta compartir amb els meus cada dia, sóc propera i afectuosa, penso que cada dia és especial i que no cal esperar per fer les coses, perquè d’un dia per l’ altre canvia la vida, i no saps com serà l’endema.

 En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi?

Sempre he viscut el present, i el meu treball m’encanta, per això el dia que ho vaig decidir, ningú del meu antic treball s’ho esperava ja que sempre estava feliç i contenta, però tenia a l’interior la il·lusió de ser emprenedora, i ja quan vaig tenir bastant estalviat i les agalles vaig dir aquest és el moment.

 Tornaries a prendre la mateixa decisió?

Si tornaria a repetir-ho, estic molt orgullosa del pas que he donat, i animo a la gent que encara té por i il·lusió, que confiï i que doni el pas perquè encara que de vegades és dur i sacrificat, és molt gratificant quan veus que tot surt bé.

 Perquè Granollers?

Jo sóc d’un poble proper, però sempre he fet vida a Granollers, estudis, treball, oci, amistats… La considero la meva ciutat, estic orgullosa d’aquesta gran ciutat, propera i plena de vida, que m’ha fet créixer laboral i personalment, com no anava a muntar el meu negoci aquí? 😀

 Perquè a la zona de Comerç de Dalt?

Em sento més identificada en aquesta zona, on estem emprenedors amb il·lusió, amb tracte proper al client, i comerços més locals, ho veig bonic i agradable, crec que aquest tipus de comerç a la gent li agrada, perquè és un tracte personal.

 Com valores el vincle amb el client?

Molt proper, amb afecte i amb moltes ganes d’assessorar-los. També haig de dir que he après moltes coses d’ells.

 Quina reacció et satisfà més dels teus clients?

La mejor reacción es que vuelvan, y que vuelvan con padres, parejas, hijos o amigos, eso es que confían en ti y confían para que la gente mas querida de la familia y su vinculo vengan,  es una gran satisfacción  como profesional me encanta y me ilusiona!

La millor reacció és que tornin, i que tornin amb pares, parelles, fills o amics, això és que confien en tu i i confien deixar al seu entorn a les nostres mans. És una gran satisfacció com a professional m’encanta i m’il·lusiona!

 Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el teu negoci a ara?

No deixes mai d’aprendre, és dur començar de zero, un emprenedor sense ser una gran cadena és mes difícil, has d’anar com les formigues poc a poc, paciència i tot arriba, moltes vegades la gent és molt negativa, i et pregunta la tu sola? Estàs segura del que vas a fer? Amb la crisi que hi ha? Amb la competència que hi ha? Segurament que a molts de nosaltres aquestes preguntes ens les han fet al començar, i és dur, però sempre cal ser positiva, i crec que si es fa el treball ben fet les coses tard o d’hora arriben, solament cal creure. 

Quan penses en com et vols mostrar al públic, que t’agradaria que et veiessin de tu?

Crec que el ser un mateix, sense esperar mostrar cap cara, ser amable i proper i tenir respecte als clients.

 

Creus que la “atenció al client” s’ha substituït per les compres online i grans superfícies?

Crec que cada vegada més la gent busca un consell professional, un tracte proper, perquè realment cada vegada hi ha més compres online, però crec que el nostre comerç de proximitat no afecta tant com a grans superfícies.

 

 Quins han estat els majors obstacles que has tingut de superar per arribar a  consolidar el teu  negoci?

mai cal baixar la guàrdia, primer és donar-se a conèixer, que agradin els teus serveis, que la gent estigui contenta, i contínuament anar-te reciclant.

Què creus que la gent no sap dels comerciants?

El sacrifici que li posem i obstinació en el negoci, quan ets client no t’arribes a imaginar l’esforç i dedicació dels petits negocis que és molt molt gran. I m’incloc que de vegades sent clients som molt exigents.

 Què li diries a un nou emprenedor?

Que tingui molta sort, il·lusió i ganes de començar aquest projecte tan bonic, i que si té dubtes i té amics que tinguin negoci els preguntis, perquè la gent que ja porta temps d’autònoms, segurament ja té mes experiència per ensenyar-te i recolzar-te.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *