Carmen Rodríguez de Administració de Loteria Emperatriz

Trenta-novena entrevista de la campanya “La gent de Dalt“, aquesta vegada entrevistem a la Carmen Rodríguez de Loteria Emperatriz.

Una dona emprenedora que li encanta el seu treball, va decidir adquirir l’administració de loteria quan se li va presentar l’oportunitat estant treballant com a empleada.

La seva satisfacció màxima a l’administració és la felicitat que expressen els clients quan han guanyat un premi.

Coneix-la una mica més amb aquesta entrevista.

carmen rodriguez loteria emperatriz granollers

 

Com et descriuries?

Com a dona emprenedora amb vocació d’empresària i a qui li encanta el seu treball

 

En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi?

Sempre ho havia desitjat i en un moment donat de la meva vida estant treballant com a empleada se’m va presentar l’oportunitat d’adquirir-ho per traspàs

 

Tornaries a prendre la mateixa decisió?

Sense dubtar-ho en cap moment

 

Perquè Granollers?

Perquè el meu treball i l’oportunitat d’adquirir-lo van ser a Granollers

 

 

Perquè la zona de Comerç de Dalt?

Per les mateixes circumstàncies que les assenyalades en la resposta anterior

 

Com valores el vincle amb el client?

Fonamental, que aquest sigui de mútua confiança

 

Quina reacció et satisfà més dels teus clients?

La felicitat que expressen quan han guanyat un premi encara que a vegades no representi quantitat important de diners

 

Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el teu negoci a ara?

En una major competència i en la necessitat d’un millor servei i professionalitat en el tracte al client i en la pròpia formació

 

Quan penses en com et vols mostrar al públic, que t’agradaria que et veiessin de tu?

Com una persona correcta, servicial, simpàtica, sempre amb el somriure en la cara i amb la sinceritat en el tracte

 

Creus que la “atenció al client” s’ha substituït per les compres online i grans superfícies?

Al meu entendre si que ho ha substituït i per això hem de treballar perquè el comerç de proximitat torni a ser el que sempre havia estat i amb això fer més humà el tracte amb el client

 

Quins han estat els majors obstacles que has tingut de superar perarribar a consolidar el teu negoci?

Vèncer al principi algunes incomprensions per part de persones pròximes a mi

 

Què creus que la gent no sap dels comerciants?

Els problemes i el treball que hi ha més enllà d’una venda per a poder donar un bon servei en el moment d’inici de cada jornada laboral

 

Què li diries a un nou emprenedor?

Que si té vocació no defalleixi. Els inicis són durs per a tots però l’esforç, la creativitat , professionalitat i servei tindran la seva recompensa

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *