Daniel Vall Llosera (Montagú)
Novena entrevista de la campanya “La gent de Dalt“, aquesta vegada entrevistem a Daniel Vall Llosera de Montagú, un home amb ganes d’afrontar nous reptes, que juntament amb la seva dona van descobrir el local del carrer Joan Prim, 37 en traspàs i van decidir afrontar aquest repte.
En aquests anys, l’han convertit en la petita fàbrica d’entrepans. Encara no has provat els magnífics entrepans o les delicioses tapes i amanides? No esperis més.
Coneix-lo una mica més amb aquesta entrevista.
Com et descriuries?
Una persona inquieta amb ganes d’afrontar nous reptes.
En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi?
Per la meva banda, vaig començar el meu primer negoci amb 28 anys i tinc 45. El negoci que actualment regento el comparteixo amb la meva dona que porta tota la vida amb negocis propis.
Tornaries a prendre la mateixa decisió?
Imagino que si ja que l’experiència a dia d’avui ha estat del tot positiva.
Perquè Granollers?
Va ser fruit de la casualitat, vam venir per muntar un altre negoci, vam descobrir el lloc en traspàs i vam decidir afrontar aquest repte.
Perquè a la zona de Comerç de Dalt?
Quan vam arribar al carrer a finals del 2012 i en plena crisi, ens va semblar un bon lloc ja que el centre s’escapava totalment dels pressupostos amb què treballàvem en aquell temps.
Com valores el vincle amb el client?
Tant per a nosaltres com per a qualsevol negoci petit, és molt important crear un vincle entre nosaltres i els nostres clients, som conscients que la primera impressió que rebrà el client, serà el que farà que aquesta persona torni de nou.
Quina reacció et satisfà més dels teus clients?
La millor recompensa de qualsevol negoci és veure que la gent torna.
Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el teu negoci a ara?
uan vam arribar, era una època difícil on els negocis obrien i tancaven constantment: Cinc anys després, veiem que els negocis es mantenen i els que han obert recentment, són empreses que fan una aposta contemplant que és una àrea en alça.
Quan penses en com et vols mostrar al públic, que t’agradaria que et veiessin de tu?
Com uns professionals del nostre sector. Cada dia treballem per oferir una millor atenció i servei. Mirem de detectar els nostres errors i corregir-los per aconseguir que els nostres clients gaudeixin de la seva experiència al nostre local.
Creus que la “atenció al client” s’ha substituït per les compres online i grans superfícies?
Hi ha públic per a tot, és veritat que les noves tecnologies han facilitat moltes coses i en el nostre ram, cada vegada l’aposta és més forta per portar el producte a casa del client, però sense tancar-nos a fer-ho nosaltres també, el nostre sector crec que sempre es mantindrà viu.
Quins han estat els majors obstacles que has tingut de superar per arribar a consolidar el teu negoci?
Una crisi que penso que encara la tenim molt latent i mantenir la persiana aixecada cada dia lluitant per afrontar tots els pagaments que t’arriben.
Què creus que la gent no sap dels comerciants?
Imagino que la gent no és coneixedora de tot el sacrifici que representa mantenir un negoci i totes les hores de dedicació que hi ha darrere d’aquest després de baixar la persiana cada dia…
Què li diries a un nou emprenedor?
Jo el consell que li donaria a qualsevol persona que decideixi muntar un negoci és que endavant. És molt important que el que vulguis fer, el dominis i sobretot buscar un factor diferencial del teu producte perquè crec que aquesta serà la clau perquè el públic vingui a buscar allò que tu ofereixes.