Idees de publicacions per la teva pàgina comercial de Facebook

publicaciones facebook para tu negocioFacebook és una de les xarxes socials més versàtils i efectives per a impulsar una empresa, un petit comerç o botiga, pel fet que fomenta el procés d’interacció entre els usuaris i públics objectius.

Per a aprofitar al màxim els seus beneficis et donarem algunes idees amb les quals pots promoure el teu negoci i induir a l’acció a tots els que integren aquesta xarxa social, ja sigui per a fer una compra, informar-se o promoure el comerç local.

Publicacions idònies per al Facebook comercial

Impulsar un petit negoci per mitjà del Facebook és una cosa que requereix l’execució d’algunes accions senzilles, però bastant efectives, entre les quals et proposem les següents:

Realitza concursos

Els concursos i sortejos representen una alternativa atractiva per a captar l’atenció dels usuaris en Facebook, els qui aporten comentaris i “M’agrada”, al mateix temps que comparteixen la informació amb els seus contactes, impulsant així el comerç de proximitat.

Entre els participants s’ha de triar un guanyador, al qual es felicita públicament per mitjà d’un post especial, mentre s’anuncia un pròxim concurs.

Notifica les novetats

Sempre hi ha una cosa nova que comunicar, especialment en el món dels negocis. Per tant, et recomanem aprofitar això i anunciar sempre totes les novetats relacionades amb l’empresa, ja sigui un canvi d’ubicació, d’imatge, entre altres.

Impulsa el diàleg

Mantenir la interacció entre l’empresa i els usuaris o públics objectius és molt important. Per a això una idea efectiva és promoure el diàleg, ja sigui publicant endevinalles o preguntes relacionades amb el negoci.

El més recomanable és fer aquestes publicacions els caps de setmana o en dies on les persones tenen més accés a les xarxes. D’aquesta forma es desperten i descobreixen els interessos comuns entre els usuaris.

Publicar històries contínuament

És necessari publicar amb freqüència histories amb fotos o vídeos que cridin l’atenció de l’audiència, a fi de permetre-li a aquesta un accés més directe a l’interior de l’empresa perquè la conegui més de prop. Fins i tot es recomana fer una publicació en la qual es faci esment a aquesta història.

Crea i impulsa esdeveniments

Una de les maneres més efectives per a incrementar el trànsit de visitants i captar nous clients és fer publicacions en les quals s’impulsin esdeveniments relacionats amb l’empresa, ja siguin promocions, anuncis, ofertes, liquidació de mercaderia, entre altres. Generalment aquest tipus d’informació és difosa pels usuaris de la xarxa.

Compartir notícies del ram

Una manera de demostrar al públic que l’empresa s’enfoca en la satisfacció d’una necessitat, i no sols en la promoció de productes o serveis, és publicar informació important relacionada amb el negoci, tal com les notícies que sorgeixen entorn d’aquest. D’aquesta forma s’aporta a les usuàries dades que els permeten estar actualitzats.

Crea i promociona un grup

Una estratègia interessant per a promoure l’empresa és crear un grup d’usuaris relacionats amb el negoci, ja que és una forma efectiva per a establir una comunitat virtual amb interessos comuns en l’àrea.

 

Font d’informació: Zinkers.es