Marisol Heredia de Ibèrics Granollers
Vint-i-tresena entrevista de la campanya “La gent de Dalt”, aquesta vegada entrevistem a Marisol Heredia de Ibèrics Granollers.
Marisol és una dona valent que juntament amb el seu marit van decidir muntar una pernileria-xarcuteria, ja que ell feia molt de temps que treballava en el sector de l’alimentació i ella s’havia quedat sense feina.
Les ganes de treballar i el bon tracte, ha fet que cada dia més gent conegui la botiga i la confiança amb el seu client sigui més gran.
Coneix-la una mica més amb aquesta entrevista.
Com et descriuries?
Doncs com una persona normal i corrent amb ganes de treballar i que intenta treure el seu negoci avanci, oferint un bon servei i un producte de qualitat als clients.
En quin moment de la teva vida vas decidir obrir un negoci propi?
El meu marit sempre havia treballat com a comercial en el ram de l’alimentació, concretament al món del pernil, i jo em vaig quedar sense treball i vam decidir muntar una pernileria-xarcuteria, ja que ell dominava aquest món.
Tornaries a prendre la mateixa decisió?
Sí.
Perquè Granollers?
Doncs vam creure que era el lloc idoni, ja que estava proper al nostre lloc de residència i tènia un major nombre d’habitants i visitants.
Perquè a la zona de Comerç de Dalt?
Doncs pensem que el carrer Joan Prim on estem situats, estava dins de la zona comercial de pas cap al centre i els lloguers dels locals s’adaptaven més a les nostres possibilitats.
Com valores el vincle amb el client?
Crec que és molt important que el client tingui confiança en tu, i en algunes ocasions es deixi aconsellar.
licitin pel producte i l’atenció que se’ls presta.
Com ha canviat el teu entorn de quan vas obrir el teu negoci a ara?
La veritat, no ha canviat molt, l’única cosa a destacar, és la fidelització dels nostres clients que cada any ens coneix més gent.
Quan penses en com et vols mostrar al públic, que t’agradaria que et veiessin de tu?
Intentar donar una bona imatge, un bon servei i un bon producte.
Creus que la “atenció al client” s’ha substituït per les compres online i grans superfícies?
Desgraciadament, si, cada dia tenim menys temps per poder comprar i el més fàcil és fer la compra online o en grans superfícies. Encara que l’atenció al client sigui nul·la.
Quins han estat els majors obstacles que has tingut de superar per arribar a consolidar el teu negoci?
Fa 5 anys que hem obert i encara hi ha molts obstacles a superar, són temps difícils i cal anar superant-se dia a dia.
Què creus que la gent no sap dels comerciants?
Crec que aquesta pregunta la hi hauríem de fer als clients.
Què li diries a un nou emprenedor?
Doncs que iniciï la seva marxa amb decisió, il·lusió i que tingui molta sort, ja que és un bé per a tots, que el Comerç de Dalt cada dia tingui més associats, ja que això comporta a una major oferta per atreure més compradors.